Philips PerformerPro FC9182 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips PerformerPro FC9182 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

j vrolijk 31-12-2014

De stofzuiger op zich werkt primair goed, echter stofzuigermond van de borstel heeft na een paar maanden kuren. Hij schakelt bij de minste of geringste beweging onverwacht over van de parketstand naar de vloerbedekkingstand. Dit maakt stofzuigen op een parketvloer onmogelijk...

sverzijl1 25-05-2014

Plus : zuigkracht is super, apparaat is erg licht, rubber wieltjes om krassen op houten vloer te voorkomen, bevat draagbalk aan de bovenkant om het apparaat ook horizontaal te dragen, snoer oprolmechanisme werkt goed en snel met 1 druk op de knop.

Min : De zuigmond en de telescoop buis!
Wat een (negatief) verschil tov onze vorige stofzuiger (Miele karpett & Co). Bewoog de zuigmond bij de Miele soepel heen een weer om in alle hoekjes te komen (zachtjes draaien aan de stang zorgde er al voor dat de zuigmond links/rechts bewoog), gaat dit bij de Philips zeer stroef.

Sterker nog, de meegeleverde parket zuigmond kan niet eens links/rechts bewegen waardoor onder de bank zuigen bijv erg lastig wordt. Misschien zijn er betere parket zuigmonden te verkrijgen, maar de meegeleverde is in ieder geval onder de maat.

Ook is het bevestigingssysteem niet handig. De telescoopstang wordt niet vastgeklikt, maar moet je er met kracht opduwen (anders valt hij er weer af tijdens het zuigen).

Uiteindelijk hebben we de telescoopstang+parket zuigmond van onze Miele stofzuiger er op gemonteerd (dat ging gelukkig vrij makkelijk) zodat we nu 'best of both worlds' hebben (een 'Mielips' ;)

Last but not least, niet heel storend, maar het is toch wel een beetje knullig dat je de extra zuigmonden niet in het apparaat zelf kan opbergen zoals we van andere stofzuigers gewend waren. In plaats daarvan kunnen deze aan de slang geklikt worden.

Waarom we niet opnieuw gekozen hebben voor een Miele ? Omdat deze een stuk duurder zijn en de reviews van deze Philips waren een stuk beter dan de huidige Miele's.

Brichelle 05-03-2014

Ik heb de stofzuiger nu een week in huis en ik ben erg tevreden! Hij is makkelijk in gebruik en erg licht van gewicht. Wij hebben 2 katten en dus het nodige haar maar dat is voor deze stofzuiger geen probleem. Tevens vind ik dat deze stofzuiger gemiddeld minder geluid maakt en een betere zuigkracht heeft dan voorgaande stofzuigers die wij hebben gehad. Een echte aanrader dus!

Aimee26 27-02-2014

Dit is echt een hele fijne, lichte en gemakkelijke stofzuiger. De stok kun je heel erg lang maken, dus je hoeft niet te bukken. Ook zuigt hij echt heel erg goed. Hij is echt het geld waard. Eindelijk een stofzuiger die het fatsoenlijk doet en hopelijk heel lang blijft doen.

Dees van den Eijnden 26-02-2014

Handig en makkelijk in gebruik. Deze stofzuiger komt in alle hoeken door de diverse hulpstukken. Hij is zeer krachtig en gunstig geprijsd! Maakt niet overdreven veel lawaai en is zeer wendbaar! Heeft een aparte parketborstel waar ik zeer blij mee ben. Mijn parket blijft op die manier erg mooi. Kortom: een super apparaat!

breijs 21-02-2014

Enorme zuigkracht met fijn regeling voor glad en tapijt,
stofzuiger is stil, handzaam en volgt makkelijk,
wat je noemt waar voor je geld.

grava 19-02-2014

Deze stofzuiger doet zijn beoordeling als beste koop terecht eer aan. Bijzonder tevreden ben ik over de zuigkracht, het geluidsniveau en het gewicht.De stofzuiger is uitermate geschikt voor onze parketvloer vanwege de zachte wielen en de speciale borstel. Kortom een aanrader.